Sunday, July 29, 2012

Kathha (Love Story)


मंसिर पुष को जाडो त्यस माथि बिहान बिहानै कलेजिनु पर्ने बाध्यता। । । ।। 

(Day One)
५ बज्न नपाउदै ब्लयाकबेरी ले अलराम हान्यो ।।। जसो तसो रेडी भएर पल्लो घरमा पार्क गरेर राखेको गाडी ( निसान सन्नी ) निकाल्न निस्के।। गेट नै बन्ध रहेछ।। नेपाल न पर्यो बेल हान्न पनि बत्ती नै रहेनछ।। कल गर्न पनि म सँग नम्बर नै थिएन।। यसो यता उती हेरदै थिए कोइ निस्की पो हाल्छ कि भनेर।। तल्लो फ्लाट को बाहिर पत्टी हल्का उज्यालो बत्ती देखे, मोबाइल को लाइट बालेर केइ खोज्दै होलान।।। शायद कोइ बाहिर जान लागेको होला।। त्यो मान्छे सरासर गेट तिरै अगाडि बड्यो त्यसैले म पनि गेट को सिदै अगाडि गएर उभिये।। भित्र बाट गेट खुल्यो, खुल्न नपाउदै म भित्र छिरे।। अचानक माइ गड भन्ने आवाज सुने बिचरा मज्जा ले तर्सिछिन।। कुन सुर मा थिन कुन्नी।। कलेज ( Campian ) जान निस्केकी रहिचिन तेइ पनि स्कट मा।। म पनि झन्डै ढलिन।। कलेज बाट आए पछी ममी लाई सोधे।। पल्लो घरमा को केटी आएको रहेछ बिचरी मज्जा ले तर्सीन बिहान।। ममी पनि हास्न थाल्नु भयो।। फुपु को मा बस्न आएको केटी रहिछ।।।

साज पख गाडी भित्र राख्न खोज्दै थिए।। तेही नै रहिछिन।। उस्लाई देख्ने बित्तिकै म हास्न थाले र उनी पनि।। भनिन, बिहान म कस्तरी तर्से।।। म अर्कै सुर मा थिए तपाईं अचानक भित्र छिर्नु भयो।। नयाँ ठाउँ नयाँ परीबेस अनी एका बिहानै।।। अजै थपिन मलाई पनि लिफ्ट दिनु न बिहान।। हजुर को कार खाली नै जाने रहेछ।। कुरो भुइ मा खस्न नपाउदै हुन्छ हुन्छ भने।। हुँदैन पनि किन भन्नु थियो र।। एती सुन्दर केटी ले लिफ्ट को पर्पोज राखे पछी।। मैले उन्को नम्बर मागी हाले।। फेरी बिहान बिहानै गेट कस्ले खोल्दिने नि??...
(Day 2)

भोली पल्ट बिहान मेरो ब्ल्याक्बेरी को अलराम बज्नु भन्दा पहिला उन्को कल आयो।। हत्त न पत्त रेडी भएर निस्के उनी बाहिर पर्खि राखेकी रहिछिन।। खासै केइ कुरा भएन तेइ अगिल्लो दिन को घटना, कहाँ पढ्ने के गर्दै यस्तै उस्तै।। नाम रहेछ एलिना शायद अप्सरा भन्दा कमी नभएर होला।। मस्त मिलेको फिगर तेइ माथि स्कट तेइ पनि जाडो को मोउसम मा।।। गोपी कृष्ण हल पनि कतो चाडो आएको ।। एक्छिन चिया लिन बसुम भनेर बसियो।। उन्को अर्को बिनय नाम गरेको केटा साथी पनि रहेछ सँगै चिया लियियो।। मैले कलेज सम्म नै छोडि दिने प्रस्ताब राखे उनी हरु ले होइन आज हामी कलेज बन्क गरेर नगरकोट जाने प्लान छ बरु तपाईं पनि जोइन गर्नुस् न भन्दै फोर्स गर्न थाले।। मेरो कोलेज मा बैंकिङ ट्रैनिङ चली राखेको थियो।। दिन बिराइ बिराइ हुन्थ्यो।। एक्दिन मात्र मिस गरे सर्टिफिकेट मिल्दैन भनेका थिय।। बडो दोधार मा परे।। कलेज जाउ सुन्दरी छुट्ने नगरकोट जाउ कलेज छुट्ने।। मैले होइन आज ईम्पोरट्यान्ट क्लास छ अरु कुनै दिन जाउला भनी कार स्टार्ट गरेर अगाडि को बाटो तताउन तिर लागे।।

दिउसो तिर उन्को कल आयो।। एलिना : तपाईं कहाँ हो ऐले??? ।। हिमाल: म यतै घर नजिकै छु ।। किन र??
एलिना: ऐले फ्री हो?? हिमाल : हो।।।।। किनर??।। एलिना: सानो काम छ चाबहिल जान मिल्छ?? हिमाल: कस्ले भन्यो र मिल्दैन भनेर?? तिमी कहाँ हो र ऐले?? । एलिना: म एही नजिकै छु।। ।। हिमाल: ओके (जनक स्टाईल मा) तिमी भिर्कुटी चोक मा म्यानेज गर म आइ हाल्छु।।। पल्सर लिएर हामी चाबहिल तिर निस्केउ।। उन्को को साथी को बर्थडे गिफ्ट को लागि रहेछ।। गणेशथान तिर खोजेउ खासै चित्त बुज्ने नभेटिय पछी।। मैले भाट्भटेनी जाउ त्यहाँ मिल्छ होला भने।। हल्का धुमियो खासै केइ भेटियन।।। उन्को फोन बज्यो।।।के बोलिन मलाई अत्तो भएन।। एलिना: चाबहिल मा दाई हुनु हुन्छ एक्छिन भेट्न जाउन।।। हिमाल: हुन्छ।।।।। तर मलाई लाज लाग्छ तिमी भेटेर आउ म बाहिर नै बस्छु।।। को दाई रहेछ चाबहिल को H2O क्याफे मा मेरै कलेज मा एम. बि. एस् गर्दै गरेको ।।।
एलिना: दाई ले त के डाइलोग दिएको के????
हिमाल: कस्तो डाइलोग नि फेरी?? मेरै कलेज मा पढ्नु हुदो रहेछ।।।। मलाई त डर लाग्यो।।।
एलिना: होइन होइन।।।। पल्सर वाला केटो पट्याइछेस रे क्या।।।
हिमाल: होर।।।।।। पट्याको नै होत।।। ब्याग मा राखन त तेसो भये।।।। हाहा

भोक लाग्ने टाईम भइे सकेको थियो।। मैले खाजा को लागि अफर गरे।। नाङ्लो क्याफे चाबहिल मा गएर मो मो खाइयो।। साज पर्न लागि सकेको थियो।।। पानी पनि हल्का पर्न लागेको।।। नभन्दै पानी पनि पारी हाल्यो।।। बिचरी लाई जाडो भएछ।।। एकदमै टासिएर बस्न थालिन।।। माया नै लागेर आयो।।। घर मै छोड्दा कुनै समस्या पर्दैन नि भनेर मैले सोधे उन्ले भनिन पर्दैन दिदी भिनाजु लाई सोधी कन आएको तिमी सँग गिफ्ट किन्न जान्छु भनेर।। सिदै जाउ रे क्या।। तिमी सँग जादा केइ समस्या हुँदैन भनिन।।।।। शायद मेरो समाज सँग खासै घुल्मिल बोल्चाल नगरने बानी ले होला।।
(Day ३)
उन्को कल आयो बिहान् बिहानै।। हत्त न पत्त उठेर म आउँदै छु ५ मिनेट मात्र भने।।
अत्यधिक चिसो भएको कारण ले एक्छिन पल्सर तताये।।। अनी सँगै हिनियो कलेज तिर।। गोपी कृष्ण हल नेर फेरी चिया लिन बसियो।। जाडो एकदमै थियो।। मैले सोधी हाले हिजो को नगरकोट कस्तो भयो मैले त सोध्न नै बिर्सेंछु भनेर?? होइन प्लान क्यन्सिल भयो भनिन।। आज जाने हो>?? म किन नजाने भन्थे।। हुन्छ जाने।। तेइ माथि आज खासै ईम्पोर्टयान्ट क्लास पनि छैन भने।। फेरी उनैले जान त जाने कहाँ जाने भन्न थालिन।। मैले जहाँ भये पनि हुन्छ भने।।। उन्ले सडेन्ली गोदावोरी भनिन।। मैले हुन्छ भने।।। अनी लागियो गोदावोरी तिर।। मर्ने जाडो थियो।। हात नै पुरा को पुरा जाम हुने।। स्कट मा थिइन।। खुट्टा एकै तिर झारेर लपक्क टासिएर बसेकी।। सात दोबाटो बाट हल्का भित्र छिरे पछी एउटा लोकल होटल भर्खर खुलेको रहेछ।। चियो को लागि भनेर बस्यौ।। उनी साउनी सँग अइना र काइयो मागिन र बाईक को हावा ले बिग्रेको कपाल मिलाउन लागिन।। धन्न रहेछ केटी को जात मैले सकिन भने।। साउनी मसक्क हाँस्दै थिइन।। शायद मेरो कुरा ले चित्त बुजेको हुनु पर्छ।। गोदावोरी त पुगियो तर चकमन्न।। १०-११ नबजी खुल्दो रइनछ।। एक्छिन बसियो।।। हल्का फोटो खिचेर टाईम पास गर्दै।। उनी मेरो फोटो लिन धेरै बल गर्दै थिइन।। तेइ पनि सँगै टासिएर।। शायद हुन सक्छ कसैलाई देखाउन।। कसैलाई मेरो bf हेर भन्न लाई होला।। त्यो जंगल जस्तो एकान्त ठाउँ मा कती बस्नु।। २ जान मात्र।। तेसैले फर्किउ त्यहाँ बाट।। हल्क यता आइ सके पछी एउटा चौर जस्तो ठाउँ मिल्यो।।। हल्का घाम पनि लाग्न थालेको।। एक्छिन बसौन भनिन।। मैले हुन्छ भनेर।। चौर जस्तो ठाउँ मा लागेउ।।। धेरै कुरा भयो।।। म उनी सँग टिप्स माग्दै थिए।। केटी कसरी पट्याउने भनेर।।। उनी भन्दै थिइन गेट अप र बाईक खत्रा हुनु पर्छ केटी हरु आँफै पछी लाग्छन।। तेइ माथि तपाईं त झन क्युट हुनु हुन्छ।। किन मेरो साथी मिलाइदिउ ?? मैले होइन होइन पर्दैन भने।।। आधा घण्टा पछी हामी फर्केउ।।

घर नजिकै छोडिदिये. । उन्को कलेज बाट आउने समय पनि ठीक्क भएको थियो।। म चाँही कलेज नै फर्के साथी को सानो सामान दिनु थियो।। हिन्दू राष्ट्र को अभियान सँग रिलेटेड।। कलेज भर्खर सकिएको थियो।। म बास्केटबल ग्राउन्ड मा ३ पोइन्ट ट्राइ गर्दै थिए।। साथी आएर भन्यो क्लास मा त थिइनस त?? म फुल ड्रेस्स मा नै थिए तेइ भएर होला।। म इन्भिजिबल भएर बसेको थिए नि।।।

(Day 4)
तेइ ५ को सेडुल म पनि निस्के बाहिर।।
आज उन्को साथीको बर्थडे थियो तेसैले उनी कुर्था र सल्वार मा सन्नी लेओन भन्दा पनि खत्रा परेर निस्किछिन।।। सोधी हालिन म कस्तो देखिएको छु भनेर।। एकदम दामी।। स्कटमा भन्दा धेरै राम्रो भने।। जती राम्रो देखिये पनि केटा हरु लाई त स्कट वाला नै मन पर्छ नि होइन र भनिन।। के भन्नु न के भन्नु भयो।। खै होला भन्दिये।।।
गौशला मा साथीहरु छन भनिन।। गौशला मा साथी हरु आउन अली ढिला भएको ले चिया पिउन एउटा होटेल म छिरेउ।।। र म उनलाई तेही छोडि कलेज तिर लागे।।।
(Day 5)
आज ब्ल्याक्बेरी को अलाम बज्यो तर उन्को कल आएन।। आज किन सुती रखिन भनेर मैले कल गरे तर मोबाईल switch off.. ।।। हल्का कुरे तर उन्लाई देखिन।।। एक्लै बाईक लिएर कलेज तिर लागे।। कलेज बाट आएर ममी लाई सोधे आज त्यो पल्लो घर को केटी कता गइछ?? बिहान पनि कलेज गइन भने।। त्यो केटी त खत्तम रहिछ।। एउटा सिक्री र चार हजार पैसा लिएर हिजै गइछ भन्नु भयो।। म खुत्रुक्क परे।। केटी त्यस्तो हो जस्तो त लाग्दैन थियो।। धेरै psychology पढेको थिए स्पेसल्ली उमेन।। शायद फुपु र बहिनी को केइ झगडा होला।। चोरि त बद्नाम गराउन लाई होला।।।

धेरै दिन पछाडि तेही उस्को नाता पर्ने सानो भाई लाई सोधे।। एलिना दिदी कता छ आज्कल भनेर।। उस्को फोन नम्बर मलाई चाइएको थियो भने।।। कसैलाई नभनी नम्बर खोजेर देन ल भाई भने उस्ले भन्यो हुन्छ।। दिदी त आज्कल चक्रपथ तिर बस्नु हुन्छ।। तेइ पुरनो नम्बर मात्र छ नयाँ त हामी लाई पनि थाहा छैन भन्यो।।।।

अचानक ममी ले ओेइ उठ्नु पर्दैन?? तलाई कलेज जानु पर्दैन भन्नु भयो म झसँग भएर बिउजे।।। हत्त न पत्त सिरानी मा भएको ब्ल्याकबेरी मा टाईम हेरे।। ५-१५ भाई सकेछ।।।। उठे ममी उठे कस्तो राम्रो सपना देखेको थिए बेकारमा डिस्टर्ब गर्नु हुन्छ भने।। खै सपना हो कि बिपना एक्छिन त अकमक्क परे।। कफी बनाइदिउ भन्नु भयो ममी ले होइन पर्दैन आज ढिला भएको छ भने।। हत्त न पत्त रेडी भए।। आज धेरै चिसो छ कार लान्छु न है भने ममी ले हुन्छ लैजा चाबी तै सँग होला हिजो तैले नै राखेको भन्नु भयो।। कम्प्युटर को टेबल बाट चाबी लिएर गाडी निकाल्न गये,, के सपना जस्तो हुन्थ्यो आन्टी बडारदै हुनु हुन्थ्यो।। म गाडी निकालेर सपना सम्जिदै ग्लोबल कलेज तिर लागे।।।

भुल चुक लिने दिने।।।। गल्ती भये माफ पाम।।।।

No comments:

Post a Comment